Sider

søndag 4. april 2010

Mas mas mas, over hele linja

Jeg maser enda litt mer, jeg, om spørreundersøkelsen her i Huset på Planen, som arrangeres i samarbeid med Quaker. Det vil si, de sponser premie til en som blir trukket ut av de som har svart.

Quaker vil vite litt mer om frokostvanene dine, og hvis du har lyst til å røpe noe av dem, så trykk på linken og les mer.

Enn så lenge kan jeg røpe at vi har god frokost hver eneste dag i påsken. Kokt egg, rekesalatnybakt loff. Blant annet. Frisk hjemmelaget eplesaft å drikke til. Og selvsagt en god kopp kaffe.

Da jeg var liten fikk jeg alltid påskeegget mitt første påskedag. Sånn er det ikke lenger i Huset på Planen. Her fikk de påskeeggene skjærtorsdag morgen, med spiseforbud frem til barne-tv. Så var det opp til enhver av dem å disponere godtet resten av helgen. Det ordet var det imidlertid ikke alle som forstod, så det ble påfyll for enkelte idag. Jaja, det er bare påske en gang i året. :)

Ha en god påskefrokost, med eller uten påskeegg!

Ingen kommentarer: