Sider

onsdag 3. mars 2010

Kjøkkentjeneste

Jeg har hatt en fin dag. Den er tilbragt delvis på kjøkkenet. I anledning av at en venninne har vært på besøk, har jeg laget diverse ting. Majones, og aïoli av en del av den. Jeg har bakt brød og bananbrød, samt at jeg har laget tomatsaus som har stått og putret på komfyren hele dagen - som skal brukes til pizza. Innlegg og bilde av pizzaen kommer senere.

Dessuten har jeg stekt kyllingfileter av Hå-kylling. Noe av dette fikk følge av aïoli, litt grønt og tomater på brødet, restene hiver jeg på pizzaen.

Her er et utvalg bilder fra kjøkkendagen min.









Bildene er tatt av Huset på Planen.

3 kommentarer:

We Blog Artists sa...

NOW that looks SO Yummy!!!!
Have a great evening.
Char

Kristin sa...

Så spennende mat- interessante kombinasjoner og kyllingen så saftig og god ut!
Det er avbalanserende og koselig å kunne ta seg god tid på kjøkkenet, Gøy å utfordre seg litt av og til.

Ha en god kveld!

Hilsen Kristin på Akeleiegården.

Astrid sa...

Ingenting er kjekkere enn å tilbringe dagen på kjøkkenet - særlig når det blir så herlige resultater ut av det.

Likte forresten godt brødbakingsinnlegget ditt.