Sider

mandag 7. juni 2010

Utfordring fra Avdelingen

Avdelingen har sendt en utfordring til Huset på Planen.

Dagen idag:
Har vært velsignet stille og rolig etter en hektisk helg og travel jobbeperiode.

Morgensdagens nedtur:
Er at yr.no varsler overskyet etter en lang periode med herlig sol og sommervær.

Utenfor mitt vindu:
Kaklende høner, to fornøyde hunder, en trampoline og to små kyllinger.

På mitt fjernsyn igår:
Så mannen og svogeren min Monty Python og ridderne av det runde bord på dvd.

Om litt vil jeg høre på:
Fuglekvitter når jeg går kveldstur med hundene i skogen.

I vinduskarmen min står det:
To Alvar Aalto-vaser med hver sin bukett med juleroser.

I helgen skal jeg:
For første gang på mange uker ikke ha noen spesielle planer.

Morgenens lykke:
Lang sommerferie på verdens fineste plass.

Dette bildet har dere aldri sett før:
Julerosene i Aalto-vasene.

Utfordringen sender jeg videre til Christin i fine ting og sjokolade.

5 kommentarer:

Dronning Maud sa...

Fantastisk matinnlegg under.Jeg får så lyst å lage mer mat!!

FlorasFrue sa...

Høres ut som at du puster litt ut etter hektiske dager? Herlig og vel fortjent tenker jeg - for en masse herlige saker du hadde laget!

Kos deg på kveldstur med hundene :)
Vi hadde med vår hund i seilbåten for første gang i ettermiddag - han var lettere stresset:) Nå må det tilvennes..

Kjersti

ABE sa...

Så koselig å lese og takk for at du tok utfordringen.

Astrid sa...

Utfordringer er morsomt. Her kommer en til - inkludert en award! Du finner den her: http://hei-astrid.blogspot.com/2010/06/awarded.html

christin sa...

jeg svarer plutselig :) ha en deilig og avslappende helg!