Sider

lørdag 19. desember 2009

Karen Blixens jul

Et hjerte fra Karen Blixens jul har fått plass i vinduet. Og da er det stort sett bare juletreet igjen, så er all den planlagte julepynten på plass i Huset på Planen. Adventsstake, røkelseslys, noen svibler, julestjerne, og vinduspynt. Ikke mye, men nok. Den toogtyvende planlegger vi å pynte treet og på julaften tar jeg frem hvite linduker og sølv, og da pleier den skikkelige julestemningen å komme krypende.

I dag har det snødd her og vi kan jo bare håpe på at det varer til julaften.





3 kommentarer:

linsky sa...

For et nydelig hjerte!
Snn ønsker jeg meg også. :)

Marta - livet på landet sa...

Utrolig fint hjerte!
Det er slik pynt som holder år etter år!
Er ikke så mye pynt her i huset. Jeg har så mye som jeg ikke synes passer lenger. Og kan ikke gå å kjøpe en masse nytt heller. Satser på halv pris etter jul, så blir det litt mer til neste år:)
Deler din begeistring for svibler!:)

Ann sa...

Å så nydelig. Så enkelt, så stilfullt!

Fin blogg du har her forresten, -har lagt Huset på Planen til i bloggrollen i venstremargen på Glassveranda i dag!

Ha en fortsatt fin uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.