Sider

torsdag 10. september 2009

Hans Wegner + Paul Smith = sant

På mine inspirasjonsturer rundt i cyberspace, møter jeg stadig vekk denne krysningen mellom den danske formgiveren og møbelsnekkeren Hans Wegner og den engelske motedesigneren Paul Smith.

Som Living Etc. sier:

This year's new collaboration with Paul Smith gives the sexy classic a modern signature that promises to inspire a whole new generation of Danish design devotees.







Jeg skulle gjerne hatt en slik stol i tv-stuen. Den hadde vært en morsom kontrast til det persiske teppet vi har der. I mellomtiden får vi nøye oss med å føre opp et par fantastisk fine stripete Paul Smith-puter på den overkommelige ønskelisten. Jeg fant ikke noen bilder av putene på nettet, men de likner på dette mønsteret.



Her er et bilde av en annen Paul Smith-pute. Litt mer mønster, men også morsom. Den hadde nok heller havnet på soverommet vårt.



Her er link til en artikkel i Dagbladet som viser interiør med Wegners flotte stol.

1 kommentar:

Feminista sa...

Den siste puten var helt utrolig fin! Jeg vil ha! Nå! :)