Sider

fredag 11. september 2009

Favorittveggen min

Inspirert av norsk stils utrolig flotte blogg, kommer det et lite vegginnlegg i Huset på Planen.

Siggelicious ber leserne linke til sine favorittvegger, og jeg har avgitt mitt bidrag.

Ikke overraskende er det ryggraden i hytta vår som stikker av med seieren i min lille private veggavstemning. Bordforskalt betong, skapt med imponerende presisjon. Hvert eneste bord møtes i hjørnene, og man kan lese treets struktur i betongen. Rett og slett nydelig.





Bildene er tatt i sommer av Huset på Planen.

4 kommentarer:

små og store drømmer sa...

Enig. Den veggen er dødsrå :) Skulle gjerne hatt en sånn hos meg.

Jeanette sa...

Kjempe fint og stilig!

Feminista sa...

jeg synes også at den veggen er helt fantastisk. Vakker, rustikk og utrolig fin.

Astrid sa...

Knallflott!