Sider

tirsdag 16. juni 2009

Tallerkenhylle

Jeg har allerede skrevet et innlegg om kontraster på fjellet, mellom hjortegevir og PH-lampe. I det samme hjørnet har vi plassert en enkel tallerkenhylle som fulgte med den gamle hytta. Der står det tre fat fra Egersund Fajanse. Jeg kjenner kun navnet på det med blå blomster – som artig nok heter Blå blomst. Blå blomst fulgte med hytta, fatet med damen har jeg fått av moren min, og det siste med rosa kant fant jeg i en bruktbutikk.





Foto: Privat

2 kommentarer:

Forførende Farger sa...

Takk for hyggelig kommentar!
Hvilken herlig kontrast mellom PH-lampen og geviret!!!
PH-lampen står høyt på min ønskeliste, mens gevir har jeg litt for mange av i følge min mann ;-)
Jeg synes hylla de var flott også. Nok en ting som står høyt på ønskelista. (Vi mistet alt i en brann i fjor høst, så nå er det å starte helt på nytt igjen med alt...)

Ha en fortsatt fin kveld!

PS! Jeg synes fargeinnslagene dine er nydelige og godt avstemt til rommene på hytta.

Forførende Farger sa...

Upps! Glemte å nevne at jeg la meg til som følger av bloggen din.
Jeg er jo innom her en gang i døgnet alikevel, så da slipper jeg å lete når du er på lista mi.
Håper det er ok.