Sider

mandag 15. juni 2009

Før og nå. Endelig sommer!

Tidlig i vår foreviget jeg karaflene som jeg har kjøpt på en bruktbutikk. De står i vinduet på hytta på fjellet, og bildet av dem finnes nederst i dette innlegget. Ute ser dere at det er grått og brunt, og ingenting minner om vår eller sommer.

Her er bilde av yndlingsutsikten min tatt i helgen. Utenfor vinduet ser og hører jeg elven som slynger seg nedover dalen, og dersom jeg løfter blikket ser jeg fjellene.





Foto: Privat

Som regel nytes utsikten sammen med en kopp cortado om morgenen, lyden av stille unger og dovne hunder. Anbefales på det sterkeste mot stressnakke.

2 kommentarer:

in my garden sa...

Nydelige karafler og flott utsikt,skjønner det er deilig å nyte stillheten da.

Camilla sa...

Fantastisk natur!!!!!Det ser virkelig flott ut der, Og ingenting er som en Cortado på morgenen!!!

klem camilla