Sider

tirsdag 5. mai 2009

Kontraster på fjellet

Jeg synes et ensartet miljø har lett for å bli kjedelig. Akkurat slik vi har forsøkt å skape kontraster på Planen gjennom et enkelt møbeluttrykk kombinert med gammeldags og tidvis svulstig bygningsteknikk, prøver jeg å lage en hytte full av kontraster også.

Dette bildet synes jeg er veldig illustrerende. Ph-lampen blir ekstra fin ved siden av tre hjortegevir som jeg kjøpte i Rondo for ca en hundrelapp. Gevirene er festet sammen med lærremmer og henger på kroker.



Foto: Privat

6 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Og du lykkes med det også. Synes du klarer å skape spennende miljøer som man ikke blir så fort lei av. :)
Nydelig bilde...

BeBe`s blogg sa...

Må bare fortelle at jeg koser meg her inne på bloggen din, artig å følge med på hytteprosjektene. Håper det er ok at jeg legger deg blant mine favoritter.:)

La luz del norte sa...

Så fine bilder du har på bloggen! Og - heldig du som har vært i Ronda!! Jeg har vært flere steder i Andalucia, men ikke der. Søsteren min skal dit itl høsten, så spørs om jeg ikke benytter sjansen og tar en tur dit, da!

Ha en fin dag!

Forførende Farger sa...

Inspirerende blogg. Elsker din bruk av kontraster! Ph-lampen og hornene var en perfekt match.
Det samme gjelder uterommet ved hytta. Nydelig kombinasjon av rått fjell og menneskeskapte steinheller.
Jeg la meg til som følger av bloggen din.

Klem

Huset på Planen sa...

Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer.

Ciara sa...

Jeg vil også ha ph-lamper! Leter stadig på finn etter brukte, men de er ofte ikke så billige. Drømmer særlig om en bordlampe.

Er enig med de andre, kombinasjonen ph-lampe og horn ble veldig stilig :)