Sider

tirsdag 9. juni 2009

Dagens nettside og ny etikett

Her kan jeg bruke masse tid, både til drømmerier og tidsfordriv. Siden heter
Pur Norsk.

Fra siden deres har jeg sakset dette:


Pur Norsk er en rendyrket norsk design- og gavebutikk som skal fremme det beste av norske kvalitetsprodukter.

Alle produktene i butikken har en norsk forankring, idé, design eller produksjon. Hos Pur Norsk finner man alt fra moderne designobjekter og personlige effekter til originale kuriositeter og barneartikler.


Selv har vi denne postkassen som selges via Pur Norsk. Vi kjøpte den imidlertid på Posten.



Foto: Pur Norsk

5 kommentarer:

Minmill sa...

Hei på deg tilbake. En liten hastekommentar fra meg siden jeg snart skal sette meg å se på en av mine yndlingsserier på tv: "frustrerte fruer". Det må jeg bare se, uansett hva som skjer rundt meg. Jeg er sikker på at hvis et fly hadde styrtet på utsiden av huset vårt hadde jeg ikke leet på øyelokket engang.

Takk for kommentarer hos meg. Og til deg, takk for nettips om Pur Norskt, den så alldeles herlig ut og vil besøke den så snart jeg kan. Og en annen ting: Jeg vil definitivt prøve ut brød og tomatsuppeoppskrift i innlegget lenger nede. Det så ut som en god ide og moro for hele familien. Men du, hva er den pinnetingen som ligger oppe på brødet ??? Jeg studerte noe veldig, men klarte ikke å finne det ut.

Ok, nok fra meg nå. Kveldsklem fra Minmill

Huset på Planen sa...

Hehe, det er en visp som ungene laget da de var på speiderleir. Jeg synes den var så fin at jeg lot den være med på bildet.

små og store drømmer sa...

Joho. Litt reklame for nærområdet mitt gitt. Jeg bor nemlig rett over gaten til den butikken :)
Mye fint å finne der ja :)

Moderne Retro sa...

Har en utfordring til deg om du vil ha den - sjekk inne på bloggen min. (Ingen tvang så klart).

Anonym sa...

For en kjempefin nettside. Jeg fant mange ting som jeg fikk lyst på. Blant annet denne:
http://purnorsk.no/images/images/produkt_attributter/oppoglek1.jpg
Jeg må bare overbevise min kjære først siden han ennå heller ikke har fått med seg at madammen har handlet Designers Guild sengetøy til hele familien idag. Da tipper jeg at rammer får vente littegranne :)

Anja - jentå