Sider

fredag 5. februar 2010

Eksplosjon

Møbler fra den engelske butikken Squint er definitivt ikke for den fargeskvetne.

Firmaet stopper om vintagemøbler, både sofaer, stoler og benker. Også lamper har blitt bekledd med den karakteristiske stoffstilen.

Ingenting som vurderes dratt hjem fra London, men det hadde vært morsomt å ta møblene i øyesyn.

Også omtalt i siste nummer av Living Etc. (Trykk på linken for en liten tyvtitt i marsnummeret.)





Jepp, jeg samler litt ideer til nær forestående Londontur.

3 kommentarer:

Garberg Design sa...

Hei, har sett den sofaen før ett sted.Den er jo litt kul da:)

Ulla sa...

Jeg er så innmari glad i farger, så jeg kunne ha funnet på å kjøpt noe slikt jeg....

Mannen derimot.. Åneidu...
Så, jeg kjemper harde valg, mannen eller farger....

Feminista sa...

Jeg digger de møblene helt hemningsløst!

God helg, forresten. Jeg har vært håpløst fraværende i bloggverdenen denne uken fordi det er travelt og slitsomt med ny jobb. :)