Sider

mandag 11. januar 2010

Sommerlengt

Selvom skøyteføre er herlig, kjenner jeg at jeg lengter litt til sommeren. Antakeligvis er det derfor jeg forsøker å anlegge hage på kjøkkenet. Jeg har to urtepotter fra Eva Solo, men trenger definitivt fler, dersom jeg fortsetter som dette.



Erfaringen min med Eva Solo-pottene er at de fungerer veldig bra. Og dersom de ikke skulle virke skikkelig finnes det bare én løsning; bruk urtene opp.

Denne ser også fiffig ut - her kan man ha urtene samlet i ulike høyder.



Urtepottene er fra Normann Copenhagen.

2 kommentarer:

Mari Ann sa...

Inspirerende bilde, kjenner jeg må rett ut og kjøpe noen nye urter i morgen, nå har de måttet vike for juleblomstene noen uker. Må stort sett alltid ha minst en basilikum på kjøkkenet, både for fargen og luktens skyld! Veldig fin blogg, er ofte innom her : )

tempo.dk sa...

Det er altid superinspirerende at "besøge" dig. Flotte billeder og gode madopskrifter - det er noget en madglad dansker som mig sætter pris på. Ha en fin tirsdag. Hilsen Bente