Sider

tirsdag 1. desember 2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Husdraumen. Here goes.

Skriv tre ting du husker som det var i går:
Hver enkelt fødsel husker jeg veldig godt - og nesten som om det var i går. Jeg vet ikke om noe jeg husker bedre. Jeg har generelt skremmende god hukommelse, og husker det meste, men akkurat disse tre opplevelsene står nok på toppen av den listen.

Skriv tre ting du misliker:
Urettferdighet er det første som slår meg. Dernest misliker jeg sterkt å vente - enten det er på andre mennesker, på saktegående nett eller noe annet. Denne listen kunne selsagt blitt lang av ting av alvorlig karakter, men jeg velger å skrive noe trivielt - jeg misliker sterkt når kaffe latten ikke er sterk eller varm nok.

Skriv tre ting du liker godt:
Hyttemorgen med god kaffe, stillhet og fint vær.
Fredagskvelder med ro i sjel og sinn.
Badstubading på hytta etter en lang skitur om vinteren.

Skriv tre blogger du besøker daglig:
Tanketanken
Beretninger fra et autentisk landbrug
Proforma
...og mange flere - som dere finner i bloggrullene mine.

Skriv tre sanger du hører på for tiden:
Autumn leaves, Eva Cassidy
Moon landing, Sivert Høyem
Alt av Michael Jackson (ufrivillig siden eldstemann hører på det hele tiden)

Skriv tre tv-program du følger med på:
Faktisk ingen. Jeg ser av og til på Nytt på nytt, men det er det eneste.

Skriv tre bloggvenner du vil sende denne videre til:
tempo.dk
Det lange hvite huset
åpent hus

2 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Kul att du tittar in till mig varje dag, det gör jag till dig med även om jag inte kommenterar varje dag! :) Jag har dig med på bloglovin!

det lange hvite huset sa...

Takk for utfordringen. Jeg synes jeg er kjapp til å reagere denne gangen, for mitt svar finnes allerede her: http://detlangehvitehuset.blogspot.com/2009/12/jeg-har-fatt-en-utfordring-fra-huset-pa.html

Ha en fin dag!