Sider

fredag 27. november 2009

Et lite julegavetips

Jeg tenkte jeg skulle komme med noen julegavetips i tiden som kommer. Siden dette er en interiørblogg, er det en overhengende fare for at gavetipsene blir litt ensporede, men det regner jeg at dere kan leve med.

Denne saken kjøpte jeg for over ti år siden, og jeg synes den er like smart i dag. Dessuten passer den for alle - også de som har alt. Det er rett og slett en bordskåner fra Royal Copenhagen.

Selvom det som sagt er over ti år siden jeg kjøpte mitt eksemplar, regner jeg med at den finnes ennå.







Egne bilder.

3 kommentarer:

Ciara sa...

Veldig fin! Er det tre løse pinner, eller henger de sammen på noe vis?

Åpent^hus sa...

så fint. Når jeg så det lille bildet ved blogginnlegg-linken din på sida mi, tenkte jeg: brunsnegler?? :) haha!
du - hva er høyden på bordet dere har syveren-stoler til, forresten? hadde du gidda å måle. Vurderer å sneie av litt av bordbeina på eikebordet vårt..

Huset på Planen sa...

@Ciara: Det er tre løse pinner, de henger ikke sammen. Kan brukes to sammen eller alle tre.

@Åpent hus: Bordet vårt er 73 cm, og vi har også kuttet av et par cm på beina. Jeg mener å huske at det var 75 cm før. Nå er det fremdeles ørlite for høyt - vi var redd for å ta for mye - men det er langt bedre.