Sider

mandag 16. november 2009

Barnerom 3

Jeg har tatt en generalopprydning både på eldstemanns og mellomstens rom i løpet av de siste ukene.

I går ble vi endelig ferdige med minstens rom også. Ryddet, sortert, støvsuget og vasket. Vel, rydde, støvsuge og vaske gjør jeg ukentlig, men ikke slik som i går. Da ble alt grundig gått gjennom, og en del ting ble ryddet vekk og kastet.

Her er resultatet dokumentert av undertegnede.







Dette bildet er tatt av minsten selv. Skjevheten var visstnok ikke tilsiktet, men han ville forevige bamsene sine.



Dette var forresten det første rommet som ble tatt i bruk som barnerom. Jeg fikk malt det blått da vi pusset opp huset - mens jeg var gravid. Helt instinktivt, antakeligvis. Jeg ante ikke at vi ventet en gutt, men synes den duse blåfargen var så fin og passet perfekt til det gamle huset. Da vi senere fikk enda to gutter tenker jeg at det er fargen sin skyld. Vi har bare fått gutter fordi jeg malte det første barnerommet blått! Så vet dere hva dere har å gjøre...

2 kommentarer:

Marta - livet på landet sa...

Så koselig barnerom! Her trives nok minstemann:)

tempo.dk sa...

Det er utroligt så meget mere overskuelig livet bliver også for ungerne, når der bliver ryddet op og ud i tingene af og til. Burde tage en sådan runde her også i nærmeste fremtid. Ha en fin aften. Hilsen tempo-Bente