Sider

torsdag 15. oktober 2009

Litt nytt på siden

Jeg har lenge lurt på om jeg skal lage tre kolonner istedet for to på bloggen, men har etter noen runder med stein-saks-papir med meg selv kommet frem til at jeg beholder to. Mest for at jeg selv synes det er enklest å lese to-kolonne-blogger, men også fordi jeg tenker at det er en del styr å endre oppsettet.

Vel,vel. Istedet har jeg forsøkt å oppdatere sideelementene litt. Jeg har laget klikkbare bilder med linker til en del av etikettene mine, strammet opp profilteksten og laget et nytt innlegg som heter Om Huset på Planen. Det er tilbakedatert til mai, og dukker bare opp dersom man klikker på sideelementbildet under overskriften "Om Huset på Planen", eller blar seg tilbake til mai 2009. Jeg fant ut at det var best å gjøre det på denne måten, siden det ville bli litt rart å presentere Huset på Planen nå etter å ha holdt på i over et halvt år.

Uansett - noen nyheter ble det i kveld, dog neppe av interiørmessig betydning.

Bildene har ingenting med saken å gjøre, men jeg er glad hver gang jeg kan vise frem yndlingsbuketten min - plukket i sommer av mine sønner. De forsynte seg av tilliggende herligheter på hytta, visstnok også fra bedet til mormor. Ryktene sier at de raskt ble tilgitt da mormor ble tilgodesett buketten.



2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så nydelige bilder du viser. Jeg liker kjempegodt din struktur og klikkbare bilder er fint.

Ha en fin kveld.

Ingunn

Creative By Helena sa...

Heisann
OAO!!! For en stilig hytte ved sjøen!! Har ikke fått sett igjennom hele bloggen din enda, men OAO!!! Så mye stilig! *DRØMME, DRØMME* hehe
Legger meg til som følger jeg, for her var det så mye fint!!!

Hilsen Helena