Sider

onsdag 16. september 2009

Missoni på ønskelisten, igjen.

Missoni har en utrolig flott Homecolletion. (Trykk på lenken for fargerik inspirajson.)Jeg har tidligere skrevet om Missonihåndklær som delvis står på innkjøpslisten over gadgets til gjestebadet.

Teppene de har er minst like fine. Missoni er mest kjent for sine karakteristisk stripete strikkekjoler, og har overført signaturdesignet sitt til ulike interiørting.

Jeg fant noen bilder på nettet av teppene deres. De hadde passet fint i stua vår, hvor det ikke er så mange farger.





Her er et bilde av en av Missoniputene som jeg kom over på salg en gang. Bildet er fra hytta på fjellet. De er stripete på baksiden.

1 kommentar:

*SNYdesign sa...

Missoni har så mye fint! Jeg har et par håndduker derfra, men jeg er redd det blir noen puter og pledd etterhvert også:)