Sider

søndag 30. august 2009

Ønskeliste: Håndklær fra Missoni

Jeg ønsker meg rett og slett noen håndklær fra Missoni. Egentlig hadde det beste vært å skifte ut hele håndkleparken vår med deilige, tykke og herlig stripete håndklær fra den italienske strikkeplaggeksperten, men prisen tilsier nok at jeg bør begrense utskeielsen til et håndhåndkle eller to.

Her kan dere bli inspirert av Missonis Homecollection.





Teppet vi har har i stua på hytta ved sjøen er fra Missoni. Det ble innkjøpt av mannen min i en butikk med opphørssalg. Han fikk 70% avslag, og hadde fått i oppdrag av meg å kjøpe et teppe som jeg hadde sett på tidligere den uka. Beskrivelsen min av teppet var "rustrødt, ensfarget og grovstrikket". Jaja, han pleier være veldig bevisst, men denne gangen gjorde nok salgssultne og kampvillige kunder ham forvirret. Egentlig er han nemlig minst like opptatt av linjer og form som meg.



Det siste bildet har huset på Planen tatt, og hvis dere trykker på bildet får dere se teppet skikkelig.

Ingen kommentarer: