Sider

fredag 4. september 2009

Det perfekte interiør

...finner jeg nok ikke med et enkelt tastetrykk.

Jeg surfet litt rundt i dag for å finne huset jeg kunne ha flyttet rett inn i. Det var ikke lett.

Etter noen runder på norske Bo Bedre, danske Bo Bedre og Living etc. konkluderte jeg med at jeg kunne flyttet rett inn i følgende stue.



Foto: Bo Bedre

Jeg fikk ikke lastet opp bilder fra Living, som viste den andre stua jeg kunne flyttet rett inn i, men dersom du trykker her, ser du reportasjen fra New York-loftet som jeg falt umiddelbart for. De har to stoler fra Hans Wegner som jeg er så begeistret for, spennende bruk av betong, syveren i frekke farger. Enkelt og samtidig elegant.

Begge egentlig ganske ulikt vår egen stue. Hva er det egentlig som gjør at man faller for noe? Er det selve møblene? Miksen? Fargen? Jeg vet ikke, men holder en knapp på miksen. Den må ha noe ekstra ved seg.

2 kommentarer:

IfraLahell sa...

Jeg og! Herlig stilmiks. For min del er det kontraster mellom ulike materialer og spennende fargebruk som ofte gjør at jeg faller for et interiør. Når det er sagt kunne jeg godt ha flyttet rett inn til deg også. Elsker bildene under her av "ekstrarommene" deres. Fine bjelker og gulvet deres ble råfint. Satte meg på en idee her..!

Ønsker deg en herlig, avslappende lørdag.
Forresten- Elisabeth kommer hit neste fredag så det blir spennende. Skal oppdatere deg på hvordan det har gått!

Klem IfraLahell

Åpent^hus sa...

er så enig så enig! dette var skjønt! og tror nok det er miksen som gir susen. Love it.