Sider

lørdag 12. september 2009

Badet etter minioppgraderingen

Da har jeg fått tak i stort sett alle tingene jeg hadde sett for meg. Badet har dermed fått en liten ansiktsløftning. Da vi overtok huset for elleve år siden, var det ikke bad her, så det er anlagt av oss. Siden vi ikke har plass til eget vaskerom, har vi vaskemaskin og tørketrommel på badet. Tidligere lå det også en benkeplate oppå disse, slik at jeg hadde stellebenk til guttene mine.

Badet er dermed innredet med tanke på at det skal være praktisk både som baderom og vaskerom. Jeg synes det fungerer fint å ha alt på samme rom. Her har jeg vist noen bilder av badet etter at jeg kjøpte Vipps pedalbøtte og ny skittentøybeholder fra Ikea.

Her er Volaregndusjen, kran og håndklestang.







Her er det noen bilder etter at toalettbørsten, noen orkideer, nye håndklær og såpen kom på plass. Jeg har nesten nyoppusset-følelse!









Alle bildene er av Huset på Planen.

Jeg har hengt noen kroker i taket over badekaret som vi bruker til oppheng av klær, enten til tørk eller til klær som ellers bare ligger og slenger.

1 kommentar:

FURNISH.etc sa...

Vilket härligt och mysigt badrum! Fint inrett. Tack för din fina kommentar på min blogg. Första gången jag är här på din blogg och jag hittar mycket inspiration! Ha en fin söndag. Kram Emmy