Sider

onsdag 26. august 2009

Favoritter: Savon de Marseille

Den nye såpefavoritten min er Savon de Marseille. Jeg har testet hånd- og dusjsåpene med lukter som rose, grapefrukt, oliven og fiken. De lukter fantastisk friskt og godt, og glassbeholderen ser fin ut. Jeg hadde lyst til å sende den litt stusselige såpedispenseren min i stål over i pensjonistenes rekker og friske opp med den elegante glassdispenseren med favorittsåpen min. Så viser det seg at Savon de Marseille-langeren min pusser opp butikken sin, og jeg er nødt til å vente.







De to siste bildene har jeg tatt selv, og viser såpene i sitt naturlige habitat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Hvor får man kjøpt disse?

Huset på Planen sa...

Hei Anonym. I mange Varme og Bad-butikker, samt i flere interiørbutikker.

Anonym sa...

Åhlens har også begynt å selge dem, i hvert fall her på Østlandet. Tror også de holder en litt lavere pris.