Sider

torsdag 11. juni 2009

Favoritt: PAL radio

Denne radioen drar jeg med meg overalt. Den har egentlig fast plass på badet, men får lov til å bevege seg fritt i huset. Og det gjør den til gangs.

På hytta har vi en rød utgave, og jeg ønsker meg en til den andre hytta også. Det er utrolig god lyd i den til å være en så liten transportabel radio, også synes jeg den ser veldig kul ut. Og, som gjengitt på nettsiden til Tivoli Audio

The most delightful radio on the planet.

Intet mindre.

Her er noen bilder av "the most delightful":




Foto: Privat

Favorittprogrammet i huset på Planen er Hallo i uken, kulturkanalens nest morsomste program. Hvis du trykker på lenken får du opp det siste programmet i serien.

6 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Nå lo jeg høyt. Har prøvd i flere dager å ta bilde av PAL-radioen (og den andre vi har), men har bare ikke blitt fornøyd med bildene, og droppet innlegg. Skulle prøve på nytt i helga. Ja ja. Bildene dine ble iallefall fine. Kanskje jeg bare skal låne de. Vi har likedan farge. Hehe... :)

Huset på Planen sa...

Bare lån! :)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg har en lik din svarte, og den drar jeg med meg overalt...

Ønsker meg en på hytta!

Camilla sa...

tuuusen takk for hilsen! Nå går jeg med vaskekost og vasker ned det gamle...kun her jeg har internett for øyeblikket, så innleggene mine er litt treige...jeg skal få meg mobilt bredbånd i ventetiden!

klem camilla

Ylva sa...

Tar jeg feil om jeg sier at radioen er den mokkabrune utgaven? I så fall har jeg lik stående på badet. Den er fantastisk!

Huset på Planen sa...

Hei Ylva. Dette er den sorte. Den i mokkabrunt har jeg bare sett på bilde, men den ser veldig fin ut.