Sider

fredag 12. juni 2009

Dagens interiør.....dings

Svigermoren min har god smak. Veldig god smak.

Men hun inngår også i kategorien ikke-kastere. Det forsvinner aldri noe fra huset deres, unntatt når hun gir ting vekk til sine nærmeste. Som regel hopper jeg av begeistring når hun lar givergleden gå ut over oss. Når vi for eksempel får PH-lamper eller Børge Mogensen sofa-bord. Når vi får Stelton Cylinda Line-kaffekanne eller skulpturer.

Ungene får også ting.

I dag kom minsten vår gledesstrålende hjem med en grytevott sydd som en krabbe. Han har bestemt at vi skal ha den på hytta.

Bestemor lo godt, og jeg så glimtet i øynene hennes idet jeg tok den imot.

Ha en fin fredag, alle sammen! Ukas desidert beste dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, nice! :)

Ida sa...

Hahaha.., fantastisk! Hvor finner man slike svigermødre egentlig ? Jeg har en i innbytte.. hahaha.. huff *unnskyld*

klem

Huset på Planen sa...

Hei Ida! Jeg vil absolutt ikke bytte inn min, og som jeg skrev i innlegget er det som regel fine ting vi får av henne. Og akkurat denne tingen ble nok gitt vekk med et stort glimt i øyet. :)