Sider

fredag 8. oktober 2010

Loftsleilighet i New York

Denne loftsleiligheten i New York vist i Skøna Hem var både inspirerende og litt annerledes. Mange klassikere, men likevel veldig personlig og særegen.

Trykk på linken for mer informasjon.





Nå er jeg på plass på øya. Siden det nesten var mørkt da jeg kom frem, blir det noen bilder i morgen. Med fare for å gjenta meg selv, men jeg tar sjansen. Det er så nydelig her, med stille høyvann og høstklare omgivelser.

Ha en fin fredagskveld! Verdens beste dag!

1 kommentar:

re:signert sa...

åååå for en leilighet. I Love NY. Mitt hjemsted, frem til jeg var 9 år. Ser de tette mursteinbyggningene. Det er noe helt annet enn å ha gjenboere i bygårder i OSlo. Dette er HELT OK! Og for noen møbler. Noe sier meg at eierne har hatt greie innkjøpsbudsjetter :-) Ha en finfin onsdag! Signe