Sider

onsdag 29. september 2010

Hembakat är best

IKEA (for anledningen svensk IKEA) har i samarbeid med fotograf Carl Kleiner gitt ut en kokebok med det treffende navnet, Hembakat är bäst. En tittel som passer meg utmerket, som dere kanskje vet.

Jeg synes smakebitene var fine, og gleder meg til å se resten. Foreløpig må du på harrytur for å få tak i boken, men jeg håper den snart er å finne i norske varehus også. (Gjerne uoversatt, dersom det er det som er problemet. Man har da sett "Fem myror är fler enn fyra elefanter" som liten.)




Bildene er fra Notcot.com

1 kommentar:

Kardemomme sa...

Den boken har jeg ikke sett, eller hørt om før nå. Jeg er jo litt kokebokgal, og pleier å suge til meg alt om nye bøker. Denne ser ut til å være en riktig godbit, med lekker lay-out! Må forsøke på Capris..Leiligheten til Anne Black er helt min stil også! Den grønnblå taklampa i glass er helt fantastisk! Skulle gjerne hatt en sånn.Ha en fortsatt fin kveld! Beste hilsener fra Benedicte/Kardemomme :))