Sider

tirsdag 23. februar 2010

Nydelig for nesen

Enten er det fordi jeg stort sett ikke synes duftlys dufter noe særlig godt, eller så er det fordi det faktisk har vært en eksplosjon i dette markedet de siste årene. Uansett, sist jeg nøt atmosfæren i det særegne varemagasinet Liberty, kan jeg ikke huske at en hel avdeling var viet duftlys. Men det var det altså nå.

I magasinet Fenwick dumpet vi innom en duftlysstand med en utrolig søt og sjarmerende selger. For første gang synes jeg duftlys faktisk duftet godt, og jeg må innrømme at jeg også ble litt sjarmert av de flotte navnene. Som for eksempel Kiss in Rio, Walk in Machu Picchu og Lost in el Salvador. Serien som fattet min interesse var imidlertid av noe lettere slag, som After the rain og Moss.

Etter en stund skjønte jeg at det var duftlysskaperen selv som stod bak disken, nemlig Jonathan Ward.

For duftlyselskeren anbefales altså denne serien. Nydelige, avstemte og diskrete lukter - iallefall lysene fra den grønne serien.



Pressebilder fra nettsiden.

Ingen kommentarer: