Sider

fredag 6. november 2009

Mannens vinduskarm

Her er dagens vinduskarm, slik mannen helst ser den. Ribbet for kos, stasj og nips. Som han kaller det. Ingenting som kommer i veien for bygningsteknisk funksjonalitet. Ikke noe rot på øyet. Ingen forstyrrende elementer. Plass nok til å legge fra seg en bok når han ikke lenger skal sitte i sofaen og lese. Til vinglasset når det er tomt på en fredagskveld.



Jeg lar den være sånn et par timers tid, så er jeg straks tilbake på pyntekjøret.

Ikke mye, men litt.



Akkurat nok.

Egne bilder i dag.

2 kommentarer:

the Folding chair sa...

Hei,
takk for tips om andre Rogalandsbloggere. Jeg vet ikke om det har vært noe treff tidligere, jeg har ikke holdt på selv lenger enn siden i sommer :)
Men det hadde jo vært kjekt å fått til noe - så de hadde et treff på østlandet nettopp, hvor de hadde alliert seg med en interiørbutikk, hvor de fikk spesialpriser den kvelden (og goodiebags!) Det hadde vært noe :)

Anonym sa...

støtter mannen din jeg. Nips/pynt i vinduskarmer er noe av det styggeste jeg ser...
Slikt kan man ha på stuebord, sjenker osv.