Sider

onsdag 28. oktober 2009

Pyntet til fest

Ikke ennå riktignok, men jeg tenker. Vi skal ha middag til tolv på lørdag og da synes jeg det er koselig å dekke til et fint bord. Da jeg gikk forbi noen fine busker i dag, grep jeg sjansen og plukket med meg noen grener. Jeg håper ingen så meg.

Røde blader, røde bær, nye servietter og lys. Masse lys. I stubber og lyslykter.

Her har jeg satt det sammen i vinduskarmen, så får jeg ta siste økt når bordet er dekket.











Foto: Huset på Planen i vinduskarmen.

5 kommentarer:

Hokusfiliokus sa...

Så fint! Høsten er en herlig tid, og ingenting er koseligere en masse, masse levende lys. Så fine lysene med «barken» rundt var. Gleder meg til å se det ferdig dekkede bordet:)

Proforma - Irene sa...

Borden blir alltid så vackra när plockar in naturen. Det kan vara löv, grenar eller blommor. Stubbljusen var fina, gissar att dom är köpta eller...?
Ser fram emot bilder på ett dukat bord!

Huset på Planen sa...

Takk for kommentar, begge to. Ja, stubbelysene er kjøpte. De er egentlig kjøpt inn med tanke på hytta vår på fjellet, men jeg bruker dem her til vi reiser opp.

små og store drømmer sa...

Så fine bilder. Skikkelig høst!
Tipper bordet ditt blir super fint jeg.
Selv hadde jeg 10 venninner på middag sist lørdag. Jeg syntes det er koselig og rydde og pynte før et selskap. Det er liksom halve gleden :)

Kathrine H sa...

Fine bilder; jeg er helt sikker på at bordet blir vakkert!