Sider

onsdag 28. oktober 2009

Ønskelisten: Nordic light

Jeg skal ikke bryte løftet mitt om å unngå juleinnlegg frem til november. Tidligst.

Derfor må jeg få presisere at lysestaken Nordic light ikke nødvendigvis skal brukes som adventsstake.

Fin er den uansett, med fire eller syv armer i fargene hvitt, sort, rødt, blått eller grått, designet av Jonas Grundell.

Jeg ønsker meg den hvite, og jeg tror fire armer er nok - da kan den brukes som ventelys i desember også.





Bildene er hentet fra Desinghousestockholm.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne står også på min ønskeliste. Helst i hvit, med sort som en god nr. 2. Har sett på den i evigheter, og synes den symboliserer noe klassisk, samt godt håndverk. :)

Elisabeth sa...

Fin!

Jeg er i markedet for adventsstake i år, og denne er en av favorittene, men jeg sliter litt med å bestemme meg. Georg Jensen har nemlig også to fine - Season og Four

Anonym sa...

Dette er min adventstake. I hvit som avbildet. Veldig fornøyd og gleder meg til å finne den frem igjen :-)

Anonym sa...

Vi har den i sort. Fjorårets julegave fra mannens arbeidsgiver. Den er kjempefin :)

Mona