Sider

fredag 11. september 2009

Fra ønskeliste til favoritt

Ok, kanskje litt tidlig å utrope noe som man aldri har prøvd til favoritt. Men jeg skriver likevel at den nyinnkjøpte Vipp toalettbørsten er blitt en favoritt siden jeg allerede har lagt min elsk på pedalbøttene fra samme produsent.

Dette er hva jeg fikk hjem i dag:

En Vipp toalettbørste, en pumpeflaske med Savon de Marseille, lukt Tiare, og en stor blank Kivi lyslykt fra Iittala.



Nå skal jeg fullføre minioppgraderingen av badet, ta noen bilder og poste badeinnlegg!

For de som synes jeg er litt bloggefrenetisk i dag, er det helt sant. Jeg burde i grunn stoppe nå, men what the heck.

4 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Gratulerer med vellykket "fangst". Tror toalettbørsten blir kjempelekker hos dere. De store Kivi lyslyktene ser jeg dessverre lite av på butikkene her, men kunne tenkt meg noen av de også (ja, jeg er blitt en "Kivi-samler"). ;)

God helg! :)

Marta - livet på landet sa...

Synes bare du skal fortsette jeg! Er så gøy når det kommer mye nytt på en flott blogg som dette!:)
Fine kjøp du har gjort!!
Herlig med fornyelse:)

Huset på Planen sa...

Takk Marta! Jeg har tusen ideer og mange bilder, hehe. Men det bør jo helst være litt innhold også.

Marta - livet på landet sa...

Hei igjen!

Må bare takke for alle kommentarene inne hos meg:) Har svart der også, men måtte bare putte det inn her i tillegg:)
Koselig å bli lagt til i blogglisten din!