Sider

torsdag 16. juli 2009

Vis meg din frokost...

I serien "Vis meg din .... og jeg skal si meg hvem du er", foreslår jeg frokostouting.

Av dagens frokost på hytta tror jeg man kan fastslå at jeg trenger å våkne om morgenen (kaffe), jeg liker søtt i spennende kombinasjoner (brie, valnøtter og akasiehonning), samt at vi tilbringer tiden på en øy langt borte fra butikker (ikke spesielt ferskt brød).

Dessuten har jeg en svak side - nemlig at jeg liker Marimekkos Unikko-mønster.

Hva med dere? Hva har dere til frokost? Kanskje jeg kan inspirere til noen frokostinnlegg?

5 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Jeg tar "utfordringen". Skal legge inn et frokostinnlegg senere i dag.

Unikko-mønsteret er bare så stilig. Lekkert bilde.

Ninas Drops sa...

Ah!
Så så deilig ut=)
Jeg er også glad i Marimekko mønsteret...man blir jo bare glad av dette...
Men du..har du prøvd eplebiter med kanel...smæshing...godt..Og unger elsker det.
Ellers så er ikke jeg så spesiell i matveien jeg altså....elsker gode ideer til noe nytt...
Klem fra Drops

White Heart Line sa...

Gøy!! Jeg også skal legge inn min frokost her. Har akkurat spist og er på farten til jobb, så da får det bli litt senere. Ha en fin dag:))

det lange hvite huset sa...

Nå har jeg også tatt utfordringen. :)

Sulvis sa...

Nå har også jeg tatt utfordingen. :)