Sider

torsdag 25. juni 2009

Kveldssol på hytta

Jeg håper også dette kan bli et før-innlegg jeg kan linke til når vi har flyttet inn i hytta.

Her er uansett terrassen i kveldssol. Planen er at vi skal montere et seil i takåpningen, men det blir ikke med det første. I taket skal det være spiler, og de holdt snekkerne på med i går. Med de store skyvedørene blir det akkurat den inne/ute-følelsen jeg ønsket meg. Steintrappen opp til den øvre terrassen er også en nydelig detalj, synes jeg. Den var opprinnelig plassert et annet sted, men jeg tror dette kommer til å fungere veldig bra.





Foto: Privat

6 kommentarer:

White Heart Line sa...

Her er det bare en ting å si: FANTASTISK!!!!

Huset på Planen sa...

Tusen takk, White Heart Line - jeg gleder meg helt vilt!

bloggenanne sa...

Så fin hytta blir! Kombinasjonen av steinmurer og glass var lekker, og hytta ser ut til å være veldig godt tilpasset terrenget. Gleder meg til å se enda mer! Er det lov å spørre hvem arkitekten er, for det husker jeg ikke å ha lest?

Moderne Retro sa...

Du og du så lekkert. Jeg gjentar meg selv, men den uteplassen er en drøm.

Scandinavian Retro sa...

Ser utrolig flott ut!

Anja sa...

Dette ser strålende ut!