Sider

fredag 29. mai 2009

Tapaskveld på impuls

Vi bestemte oss for et par timer siden for å ha noen venner på besøk i kveld. Jeg har laget hummus, tomatpesto og lakseruller med sennep og philadelphiaost. Dessuten har vi kjøpt inn godt brød, roquefort med fikenmarmelade, spanske oster, serranoskinke, grillede paprika og oliven, og lagt Il mimo og I Borboni i kjøleskapet. Hvis noen vil ha oppskrifter, er det bare å si fra.



Det er fint vær og vi satser på å sitte ute. Det blir første kveld denne sesongen!



Foto: Privat

6 kommentarer:

Maliva`s verden sa...

Oh kan jeg få komme jeg også..elsker tapas og ikke minst rosèvin..hi-hi:O)Kos dere videre..Klem fra Maliva

VintageOslo sa...

Det så skikkelig godt ut! mmmm..deilig tapas!

Maria sa...

Mmm.. Muffinsene er gode! Og tapasbordet ditt ser også godt ut! Ser i profilen din at du bor på sørvestlandet...Hvor på Sørvestlandet? Jeg og mannen min skal flytte til Rogalandsområdet i sommer (han er derfra). Vi har så smått begynt å kikke på boligannonser på Finn.no. Spennende! Drømmer om hus og hage i landlige omgivelser, men vi får se.. Ønsker deg en fin pinse! Maria

Huset på Planen sa...

Jeg bor sør på sørvestlandet. :) En fin pinse ønskes deg også!

Anonym sa...

Det så himmelsk ut :)

Moderne Retro sa...

Regner med at det smakte. Og så herlig med utekvelder i lag med gode naboer.
Om du har ork til å skrive oppskrifter, så sier jeg "ja takk". :)