Sider

tirsdag 5. mai 2009

Oransje er fargen sin

Tilfeldigvis fant jeg fire knalloransje småtallerkener med tilhørende fat innerst i et skap før vi rev den gamle hytta. Jeg tenkte at det kunne utgjøre det varme fargeinnslaget i stua sammen med to puter fra Missoni som jeg kom over på et opphørssalg i høst. Appelsiner, noen lyslykter fra Iittala, servietter og to kjøleskapsmagneter tilførte ytterligere noen oransje elementer.

Siden jeg vanligvis holder meg til de helt nøytrale fargene, er dette en skikkelig utskeielse.










Foto: Privat

2 kommentarer:

Ciara sa...

Og der var kiviene, ja :)

Er det Veuve Cliquot eller Paul Delane jeg ser på bordet? Det kaller jeg gjennomført fargekoordinering, når selv vinetikettene matcher interiøret!

Huset på Planen sa...

Høhø, det er Veuve Cliquot - og tro meg, det er tilfeldig.