Sider

torsdag 14. mai 2009

Nye ting til hytta

I går var vi igjen på handletur, for å utstyre hytta. Det mest kjedelige, men i aller høyeste grad nødvendig, var rammemadrass, som vi kjøpte på Ikea.

Vi fikk også bestemt oss for Montanahyller. Vi bestilte to hvite hyller med to skapdører ytterst på hver side. Hyllene er standardhvit, mens dørene er samme hvite fargen med ørlite skimmer. En fiffig detalj som jeg tror blir fint. Hyllene står på en plate med hjul.

Dessuten ble det en hvit Bestlite vegglampe som skal henge over sengen vår. Ungene blir foreløpig avspist med leselamper fra Bohus.




Foto: Lyseideer.no

I utgangspunktet ønsket jeg meg en Bestlite hengelampe også, men mannen syntes Tollbod fra Louis Poulsen er så fin. Så da ble det den istedet. Den har litt av det samme uttrykket som Bestlite, men den er likevel annerledes siden den er av glass. Jeg er uansett fornøyd, og tror vi klarer å få en fin kombinasjon av røft og litt finslig.




Foto: Lyseideer.no

Siden jeg alltid har ønsket meg en Vipp pedalbøtte, ble det en nå. Denne også i hvitt.




Foto: Amazon.com

Tanken min er at jeg skal få til en fin kontrast mellom den røffe betongen og det hvite.

1 kommentar:

Moderne Retro sa...

Så mye lekkert - jeg liker absolutt alt. Og det blir fint med hvitt mot røff betong - garantert.
Faktisk enig med mannen din vedr. Toldbod. Har ikke de også utelamper... ;)