Sider

onsdag 29. april 2009

Midt i byggingen

For noen år siden overtok vi en eiendom med en gammel hytte ved sjøen. Etter flere års planlegging med arkitekt og byggmester, er hytta endelig på vei opp. Planen er at den skal være innflytningsklar til sommerferien.

Hytta ligger rett ved sjøen, og den har mange vinduer mot den flotte utsikten. Ellers er den oppført i betong og osp. På taket skal det være takvegetasjon fra Vegtech.



Foto: Privat


Slik så det ut tidlig i april. Nå er også vinduene på plass.

3 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Der var drømmehytta mi. :)

Huset på Planen sa...

Jeg håper det blir min drømmehytte også. Prosjektet er veldig spennende, så vi gleder oss ekstra til sommeren.

Ciara sa...

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Den hytta ser helt fantastisk ut. Gleder meg til det blir lagt ut flere bilder!

Det er ikke fritt for at jeg skulle ønske jeg kunne ha hytte ved havet selv! :)