Sider

lørdag 30. januar 2010

Noen fargerike detaljer fra fjellet

Helgen tilbringes på hytta på fjellet og i dag har jeg moret meg med å lage noen stilleben som jeg har tatt bilde av til bloggen. Stilleben er bortimot et fremmedord for meg, siden det er lite av denslags hjemme. Her derimot, har jeg vært mye mer fargerik og nipsete. Grunnen til dette er dels at det var så mange fine ting her da vi overtok hytta som vi hadde lyst til å ta med oss videre, og dels at det er fint med kontraster i forhold til hjemmet vårt og den andre hytta. Hvis du har lyst til å lese mer om fjellhytta vår, er alle innleggene samlet under etiketten HYTTA PÅ FJELLET.

Dessuten har vi et lite jubileum å feire - det er nøyaktig et år siden vi tilbragte vår første ordentlige helg her - vel og merke etter renoveringen. Vi var her også året før, men da under totalt andre forhold.

Bildene under viser litt av samlingen med krukker som befinner seg i vinduskarmer og skap. De er for anledningen, på grunn av lysforholdene, plassert på kommoden som står på soverommet.









Egne bilder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den orange muggen med sukkerskål(?) bringer frem minner fra bardommen. Mine foreldre har dette serviset, og vi fikk alltid kakao med krem i disse koppene :)

L

Anonym sa...

Koselige ting:) Jeg har vel også litt planer om å blogge fra hytta...snart. Blir litt annen stil der og jeg har også noen gamle ting der jeg ikke vil kvitte meg med (men som ikke passer hjemme;)

Kos deg videre på hytta og ha en fin lørdagskveld

polkadot sa...

Ååå den lampen var fin! Liker også godt de orange detaljene dine;_)
C