Sider

torsdag 24. september 2009

Nytt Marimekkoservise

Jeg blir visst ikke lei av Marimekkos mønstre, siden jeg har skrevet om det både her og her.

På nettjakt etter inspirasjon til blogginnlegg, kom jeg endelig over dette serviset designet for Marimekko av mønsterskaperen Majia Louekari og keramikeren Sami Ruotsalainen. Jeg synes det er så fint! Herlig retromønster og -fasong. Hadde passet perfekt på hytta ved sjøen. Bare så synd jeg har lovet å ikke skaffe meg noen flere ting der.

Det står mer om Marimekko i denne artikkelen i Skøna Hem.







Foto: Skøna Hem

3 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Virkelig vakkert.
Sikker på at du ikke vil skaffe deg dette allikevel?..Kan fint stå på min ønskeliste også..jepps..
Drops

Fair sa...

Veldig fint servise:)

FURNISH.etc inredningsblogg sa...

Så läckert! Som alltid när det kommer från Marimekko. De gör underbara mönster och i fina färger. Me like!!! KRam