Sider

mandag 21. september 2009

Flagget skal snart til topps igjen

Jeg har nettopp epostet med min tante som bor i Amerika. Hun er vokst opp på den hytta som nå er vår. Vi håper hun kommer på besøk til oss snart.

Snart er det høstferie og vi skal nedover til salt sjø og nakne trær. Jeg gleder meg veldig til å se hytta om høsten, med røde rognebær og klart hav.

Flagget skal selvsagt heises.

Dette blir en bloggpost med noen av de resikulerte bildene fra i sommer som jeg advarte dere mot. Jeg trenger rett og slett noen sommerglimt akkurat nå. Bihulene er tette og jeg ligger til sengs. Så kanskje noen bilder fra sommerparadiset vårt vil hjelpe? Vil dere se mer fra hytta ved sjøen, så klikk dere inn på, nettopp "Hytta ved sjøen".





Foto: Huset på Planen

Jeg kommer tilbake med oppskrift på lammegryten litt senere.

7 kommentarer:

Åpent^hus sa...

ser ut som ei deilig hytte. God bedring!

Pippi sa...

God bedring! Lengter tilbake til sommer og sol jeg også...ahhh!

:)

PS! Hytta mi ligger på Telemarks-kysten, kan sende deg en mail med nærmere beskrivelse om du vil vite mer ;)

PPS! Slettet forrige kommentar ved en feil... Sorry :)

Huset på Planen sa...

Send meg gjerne en mail, ja. Om du vil, selvsagt. :)

Proforma - Irene sa...

Har tittar på bilderna från ert hus vid sjön... snyggt hus, både inne och ute! Jag gillar särskilt betongen inne och stenmuren ute samt sedumtaket! Ja, förutom fin inredning för övrigt!
Ha det gott!

Anonym sa...

God bedring. Jeg lemgter også tilbake til sommeren.

Anja-jentå

små og store drømmer sa...

Fine bilder. Gleder meg til oppskriften kommer. Tenkte kanskje å ha lammestek på fredag :) Så kjempe godt ut.
Klem klem

Anonym sa...

For en deilig utsikt! God bedring og nyt høsten på hytta!