Sider

onsdag 1. juli 2009

Saueskinn i varmen

Jeg feiret inngangen til høysommermåneden ved å anskaffe meg et saueskinn. I dag har jeg nemlig mottatt skinnet jeg bestilte hos Granberg Garveri. Det skal bli med ned på hytta.

Jeg er så glad i saueskinn. Det er varmt og godt å sitte på, det er fint å se på og det tilfører et interiør en avslappet stemning synes jeg. Dette er spælsau, nydelig i fargen, nesten honninggult.

Tanken er også at det skal få ligge oppå en av PK22-stolene våre. Disse stolene har jeg skrevet om tidligere.

I skrivende øyeblikk ser jeg også at skinnet nesten har et litt oransje skjær som kommer til å bli fint sammen med resten av fargepaletten.

4 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Det kommer til å gli rett inn ilag med resten av fargene. Lekkert.

Elisabeth sa...

Nydelige farger på skinnet. Det glir definitivt rett inn!

bebe`s blogg sa...

Jeg ønsker meg også et skinn av spælsau, ett grått som de selger på den lokale Asvo-butikken. Jeg har to hvite fra før - eller kanskje jeg skulle si bare ett, for jeg prøvde å vaske det ene, og da ble det stivt, vet ikke om det er noe man kan gjøre for å få det mykt igjen.

Anonym sa...

Det så utrolig flott ut!

Anja