Sider

onsdag 20. oktober 2010

Alt dreier seg om å opprettholde balansen

Da er man tilbake i hverdagslivet igjen. Travelt, med mye som skjer på ulike fronter.

Siden sist jeg blogget noe fra hjemmet, har jeg hatt en skikkelig storopprydning på kjøkkenet. Noe som førte til at jeg fikk gitt bort en del ting til byens lokale bruktforretning.

Og siden det er...eh...viktig å opprettholde balansen i hjemmet, så ble det med noen ting tilbake også.

Her er en mugge fra Egersund Fayansefabrikk, fyllt med tre grener av kristtorntreet i hagen. Jeg er ekstra glad for at det er bær på det i år - det så nemlig ganske skrantent ut etter den harde vinteren.




Jeg blogger for halv maskin om dagen. Litt på grunn av mangel på inspirasjon, og litt på grunn av at jeg vier mest tid til et annet prosjekt. De som er nysgjerrige på det kan sende meg en mail.

Likevel håper jeg dere holder følge! Ha en fin onsdagskveld!

3 kommentarer:

små og store drømmer sa...

Fine bilder! :)
Herlig å se lyset som kommer inn gjennom vinduene.

Å, nå ble jeg nysgjerring hvertfall....... :)

Astrid sa...

Kjempefin mugge! Jeg er svak for gammel norsk fayanse.

Anonym sa...

I stumbled on your blog by accident. I love it! You have great taste. Please keep it coming.