Sider

lørdag 31. juli 2010

Knivblokk fra Bodum

Det er ennå litt agurktid i Huset på Planen. Jeg lever i sakte tempo og aner knapt hvilken dag det er. Klokke sluttet jeg å gå med for flere uker siden, og jeg har virkelig klart å senke skuldrene. Det betyr også lavere bloggpostfrekvens og lite surfing på andres blogger. Jeg lover imidlertid å komme sterkere tilbake med kommentarer når feiren ubønnhørlig er over om en stund.

Her er en ny knivblokk som vi kjøpte til sesongstart i år. Siden hytta var ny i fjor var det ikke alle ting vi klarte å få på plass. Det er stort sett mannen som har ansvar for knivsliping og -skjerping hos oss, og dermed er det også han som mener det er viktig å ha et skikkelig sted å oppbevare knivene. Han har selvsagt rett.

Denne knivblokken likte jeg godt. Samme farge som benken - så den forsvinner nesten, og samtidig liten og nett nok til å ikke dominere. Midt i blinken på vårt kjøkken.

Ingen kommentarer: