Sider

mandag 28. juni 2010

Avslappet

Dagen i dag har gått med til det jeg liker best, nemlig intervalltrening. Annenhver økt med avslapning (les; drikke te eller god kaffe, nyte utsikten, spise god mat, lese aviser, bøker og blader) og aktivitet (les; rydde, stelle i bed, vanne, ordne, organisere, leke, fange krabber).

Det er litt roligere på bloggen om dagen. Dels på grunn av at det gjenspeiler livet mitt fortiden, dels på grunn av et langt mer saktegående nett enn det jeg er vant til. Jeg skal likevel forsøke å holde gang i Huset på Planen, og håper dere trofaste lesere stikker innom for litt feriestemning.

Her er dagen min illustrert med følgende bilder:







Bildene er av kjeksene jeg har laget i dag, inspirert av oppskriften jeg har lagt ut tidligere. Hvis du er interessert i oppskrift, kan du trykke HER.

For øvrig minner jeg om blogglotteriet, hvor man kan vinne fine fruktredskaper fra Eva Solo. Like lekre ting som resten av Eva Solo-parken. Blogglotteriet finner dere HER.

Ingen kommentarer: