Sider

onsdag 28. april 2010

Huset på Planen 1 år!

Da har døra vært døgnåpen her i Huset på Planen i ett år.

Jeg ble straks nysgjerrig da jeg først stiftet bekjentskap med fenomenet "interiørblogging" via Norske interiørblogger. Så ble jeg fascinert. Etter en liten stund tenkte jeg at jeg kunne begynne å blogge så smått selv. Spesielt i en periode med massiv idésamling til hytta vi holdt på å bygge, fant jeg det både inspirerende og nyttig å ha et samlingssted til all informasjonen jeg fant på verdensveven.

Idag, ett år og en del hundre innlegg senere, synes jeg at jeg er heldig som har en så fin hobby. Det er utrolig inspirerende å vite at jeg har lesere, det er superkoselig å få kommentarer og det er fint at dere sender mailer. Så tusen takk for at dere besøker meg igjen og igjen - dere som gjør det! Jeg setter utrolig pris på tilbakemeldinger - også dersom dere mener jeg har forbedringspotensiale.

Min aller første bloggpost kan leses HER, dersom det er av interesse. Den omhandlet favorittbildet mitt, og jeg har ennå ikke skiftet mening. Det er fremdeles favoritt i huset og blir nok værende det i mange år fremover. Nå planlegger jeg å male stua i en lysere nyanse grå, og er spent på om bildet kommer enda bedre til sin rett da.

I skrivende stund mangler jeg 29 besøkende før jeg runder 100 000 unike treff. Et nesten-spooky sammentreff.

Her er bildet mitt, malt av Herbert Thoma.





Også planlegger jeg et heidundranes blogglotteri, so stay tuned!

16 kommentarer:

Rikke sa...

Flott bilde!!

små og store drømmer sa...

Gratulerer så mye med dagen :)
Titter innom deg flere ganger i løpet av uken :)

ABE sa...

Og jeg synes bildet fortsatt er like fint ;)
Gleder meg til blogglotteriet!

Anonym sa...

Gratulerer med et årsdagen! Håper du fortsetter å blogge i mange år til framover.
Denne bloggen er den andre som jeg begynte å lese fast, og jeg synes alltid det er gøy å lese nye innlegg, enten de handler om kunst, interiør, bolig/arkitektur, mat eller noe annet. :)

PS: Tror stua blir flott i en lysere gråtone. Håper du deler resultatet med oss her på bloggen!

Dronning Maud sa...

Gratulerer!!!:)

Anonym sa...

Gratulerer med blogg-dagen:) Jeg er en av de som setter stor pris på en daglig titt innom Huset på Planen, så jeg håper huset står i "hundre år" til!!

Bird sa...

Gratulerer! du er jo så flink til å oppdatere med nye, interessante og fine innlegg hele tiden- du inspirerer meg:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med dagen og mange besøkende! Spennende bilde, forresten. ☺

Heidi sa...

Jeg er så enig med deg, dette er en super hobby! Gratulerer med jubileet!

Pia sa...

Det var et flott bilde, ja! Og grattis med 1 år!

Feminista sa...

Gratukerer med dagen! Jeg er innom huset på planen nesten hver eneste dag, jeg, og gleder meg veldig til blogglotteri. :) Jeg synes bloggen din er superfin, og jeg har akkurat rost både hjemmelaget-mat-prosjektet ditt og hønene dine et annet sted. Og det bildet er bare så utroig fint. Nydelige farger!

Fargebarn sa...

Gratulerer så mye med dagen! det var et flott bilde, synes spesielt blåfargen var så pen og klar! Er enig i at det er forskjeller på stolene inne hos meg, men hadde aldri kjøpt en sånn type stol til 4000 kr. Kan også bytte de ut med god samvittighet nå ;)

Proforma - Irene sa...

Grattis på ettårsdagen! Själv firar jag strax två år... inte klokt vad snabbt tiden går!
Tavlan gillar jag och den passar perfekt mot den gråa väggen!

Unknown sa...

Gratulerer med 1 års dagen! Håper du fortsetter i lang tid fremover, du har en en fantatisk blogg som gi masse inspirasjon!

Art by Mona Duaas sa...

Gratulerer med ettårsdag som blogger! Bildet er superfint, og jeg tror det vil gjøre seg enda bedre mot en lysere grå vegg :)

Åpent^hus sa...

Hei HPP
Gratulerer så mye med rund dag og rundt og imponerende stort besøkstall. Det må bety at du "gjør noe riktig" :) - og når du selv koser deg med det, ja, da er vel alt såre vel!!?
Du er i min "indre bloggkrets", føler jeg :) Så jeg venter på bursdagsinvitasjon! ;) hihi!