Sider

lørdag 6. mars 2010

Når det ikke er vår ute...

...så får vi lage det inne.

Her har jeg kastet meg på ting-på-brett-bølgen, men siden jeg hverken har eller har tenkt å skaffe meg stort, eksotisk brett i sølv, har jeg tatt Steltonbrettet mitt.

Der fikk noen Kivilys, en liten Savoyskål og noen perleblomster plass. Perleblomstene etter inspirasjon fra utallige blogger i det siste, og pynten på spisestedet hvor jeg tilbragte noen tidlige kveldstimer i går. Takk for sist, til de som var der sammen med meg.









Egne bilder.

2 kommentarer:

ABE sa...

Kjempefint!
Jeg lover å ikke herme, selv om jeg også synes at ideen om å plassere vårblomster i de fine krukkene fra Tine K var utrolig fin. Og hvis jeg likevel hermer, så skal jeg ikke avsløre meg med å blogge om det.

Huset på Planen sa...

Hoho! Jeg synes absolutt du skulle herme! Og gjerne blogge om det også. Nå er ikke mine krukker fra Tine K, bare en liten ussel glassvase. Men Tine K er fremdeles på ønskelisten, som du kanskje vet...?