Sider

torsdag 26. november 2009

Men termokoppen min får du aldri

I skrivende stund sitter jeg på toget på vei til et møte. Jeg har nettopp reddet morgenen ved å ta med meg kaffe på toget. Dette er av typen tog hvor det ikke serveres kaffe, og da må man rett og slett ordne seg selv.

Siden det er litt upraktisk å sjonglere med seg en vanlig kopp først i bil og siden på tog, brukte jeg den nyinnkjøpte termokoppen fra Bodum.

Ikke uventet synes mannen det var et tøysete innkjøp, all den tid vi allerede har en anseelig samling med Hydro Texacokopper i skapet, men jeg falt for denne. Mest på grunn av størrelsen - den er gigantisk og passer ypperlig for en koffeinavhengig som meg. Dessuten ser den rett og slett fin ut. Kort og godt.







Egne bilder.

1 kommentar:

Småbyliv sa...

Wow! Hihi, var jo rene termosen dette :o))