Sider

søndag 29. november 2009

Kjøkkenet i Huset på Planen

Jeg tror ikke jeg har vist frem så mange bilder fra kjøkkenet i Huset på Planen. Dette rommet er ganske sentralt, selv uten annen plass å sitte enn tre barkrakker rundt litt kjøkkenbenk. Det er nesten elleve år siden vi bestemte oss for hvordan dette rommet skulle se ut, og alderen tatt i betraktning synes vi kjøkkenet holder seg fint. Det er i nøytral bjørk, som riktignok har gulnet litt, og benkeplate i gråaktig laminat. Benkeplaten rundt komfyren er pillarguri-skifer.

Som dere sikkert har skjønt liker vi å lage mat, både mannen min og jeg. Derfor brukes kjøkkenet mye. Ungene bruker kjøkkenbenken til lekselesing, de sitter her når de spiser frokost og jeg bruker også plassen foran vinduet masse. Her er noen bilder fra kjøkkenets ene side. Flere kommer senere.









Egne bilder.

Ingen kommentarer: