Sider

mandag 12. oktober 2009

Mitt rosa bidrag

Jeg har sett oppfordringer fra flere bloggere i det siste om å bidra til å sette søkelyset på aksjonen mot brystkreft. Her er mitt rosa bidrag.

Selv har jeg friskt i minne den dagen jeg fikk vite at en nær venninne var blitt rammet av brystkreft. Det var den samme dagen jeg hadde fått min yngste sønn, og det satte livet mitt brått i perspektiv. Hun var gjennom operasjon, utmattende cellegiftbehandling og hormonkurer. Idag er hun frisk og vital. Mange slike historier får heldigvis en lykkelig slutt. Det betyr ikke at vi må slutte å bry oss.

Det eneste jeg fant i arkivet mitt som var rosa, var denne døren. Det er døren inn til det gamle hønsehuset, nå vedskjul.



I tillegg synes jeg peoner er så vakkert at det ikke gjør noe at disse er vist før.







Bildene er tatt av Huset på Planen i sommer.

Ingen kommentarer: