Sider

lørdag 26. september 2009

Lørdagens vinduskarm og hot orange

Oransje har visst blitt tilbehørsfargen numero uno i Huset på Planen. Oransje er rett og slett ganske hot - og veldig fint i kombinasjon med mørkeblått. Jeg ser til og med litt oransje i yndlingsmaleriet mitt. Ok da, ikke mye, men ørlite.

Dessuten har jeg allerede mast om oransje til det kjedsommelige både i forbindelse med hytta ved sjøen og hytta på fjellet. Jepp, jeg er nok i en oransje stim.





God lørdag til dere! Her er litt vinduskarm også.





Bildene er tatt av Huset på Planen en trøtt lørdag.

2 kommentarer:

Moderne Retro sa...

Fargen passer så godt hos dere. Nydelig.

(Jeg hadde ikke fått med meg at bloggen var nominert i Bo Bedre, så jeg måtte ta et google-søk. Ble veldig glad og overrasket - går det virkelig an, og i yndlingsmagasinet mitt også. Takk for at du sa i fra).

Ha en fin lørdagskveld du også. :)

Marta - livet på landet sa...

Så flotte bilder!!
Jeg er også veldig glad i oransje! Gøy å se hvordan andre bruker det:)