Sider

mandag 27. juli 2009

Kveldstur med nistepakke og flere gaver

De to minste guttene mine fikk med seg "tyske skiver" i nisten sin og tok robåten til nærmeste holme i kveld. De var så skjønne der de satt og beundret krigsskipet som kom seilende. Det er nemlig det vi kaller den sinte svanen som stort sett ikke gjør annet enn å jage vekk potensielle innflyttere i vika vår.

Så søte var de at jeg måtte forevige dem!



Jeg blir ikke lei Marimekkos Unikko-mønster. Og når det i tillegg trykkes på ting som egner seg svært godt på en hytte, blir jeg strålende glad for å få flere medlemmer i Marimekko-familien vår. Dette brettet fikk jeg i helgen, og i dag gikk jeg til innkjøp av en del andre ting. Foreløpig står det i oppvaskmaskinen, men jeg hadde tenkt at de skulle til fotografen i morgen.





Foto: Privat

Ingen kommentarer: